A trecut de outdoor si urmeaza radioul. Internetul vinde din ce in ce mai multa publicitate, chiar daca majoritatea companiilor acorda putini bani acestui mijloc de promovare. Europa Centrala si de Est are cea mai rapida crestere in acest sector.

Cheltuielile pentru publicitatea pe Internet vor creste cu 28,2% in 2007, in timp ce in celelalte sectoare media cresterea va fi de numai 3,9%. Un studiu al Zenith Optimedia, companie care ofera servicii media, prezinta o suma de 435 de milioane de dolari care ar reprezenta investitiile globale in publicitate in 2006. Acest indicator va ajunge la 510,8 milioane in 2009. Raportul analizeaza 63 de tari, printre care si Romania.

MEDIA

Procentul care revine internetului din aceasta suma este de 5,8% in 2006 si se estimeaza ca va ajunge la 8,6% in 2009, cu cel mai spectaculos ritm de crestere. Marea Britanie este lider la acest capitol, cu 13,5% anul acesta si 21,5% peste trei ani.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.