A trecut de outdoor si urmeaza radioul. Internetul vinde din ce in ce mai multa publicitate, chiar daca majoritatea companiilor acorda putini bani acestui mijloc de promovare. Europa Centrala si de Est are cea mai rapida crestere in acest sector.
Cheltuielile pentru publicitatea pe Internet vor creste cu 28,2% in 2007, in timp ce in celelalte sectoare media cresterea va fi de numai 3,9%. Un studiu al Zenith Optimedia, companie care ofera servicii media, prezinta o suma de 435 de milioane de dolari care ar reprezenta investitiile globale in publicitate in 2006. Acest indicator va ajunge la 510,8 milioane in 2009. Raportul analizeaza 63 de tari, printre care si Romania.
MEDIA
Procentul care revine internetului din aceasta suma este de 5,8% in 2006 si se estimeaza ca va ajunge la 8,6% in 2009, cu cel mai spectaculos ritm de crestere. Marea Britanie este lider la acest capitol, cu 13,5% anul acesta si 21,5% peste trei ani.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro