A trecut de outdoor si urmeaza radioul. Internetul vinde din ce in ce mai multa publicitate, chiar daca majoritatea companiilor acorda putini bani acestui mijloc de promovare. Europa Centrala si de Est are cea mai rapida crestere in acest sector.
Cheltuielile pentru publicitatea pe Internet vor creste cu 28,2% in 2007, in timp ce in celelalte sectoare media cresterea va fi de numai 3,9%. Un studiu al Zenith Optimedia, companie care ofera servicii media, prezinta o suma de 435 de milioane de dolari care ar reprezenta investitiile globale in publicitate in 2006. Acest indicator va ajunge la 510,8 milioane in 2009. Raportul analizeaza 63 de tari, printre care si Romania.
MEDIA
Procentul care revine internetului din aceasta suma este de 5,8% in 2006 si se estimeaza ca va ajunge la 8,6% in 2009, cu cel mai spectaculos ritm de crestere. Marea Britanie este lider la acest capitol, cu 13,5% anul acesta si 21,5% peste trei ani.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro