Grupul Yahoo, specializat in operatiuni pe internet, a anuntat o vasta reorganizare a structurii si politicii operationale proprii, avand drept obiectiv cresterea economica a grupului, in special in cadrul segmentului de publicitate, unde a pierdut teren in fata rivalului Google

Pentru inceput, directorul general al grupului, Dan Rosenweig, va fi inlocuit pana in luna martie 2007. Modificarile planuite de grup vor fi aplicate incepand cu luna ianuarie 2007, Yahoo planuind sa finalizeze acest proces pana in martie 2007.

Grupul va fi organizat in trei segmente principale: primul dedicat serviciilor pentru clienti (motor de cautare, servicii de comunicatii, comunitati, media), al doilea specializat in operatiuni de publicitate (ce va fi condus de Susan Decker, care pana in acest moment ocupa functia de director financiar) si al treilea urmand a se concentra pe dezvoltarea tehnologica a grupului.

Aceasta simplificare va permite in principal "accelerarea procesului de luare a deciziilor", a precizat presedintele grupului, Terry Semel, intr-un comunicat. Yahoo! planuieste si imbunatatirea sectorului publicitar propriu pentru ca acesta sa genereze venituri mai mari, informeaza NewsIn.

Grupul Yahoo!, care detine cel mai vizitat site din Statele Unite ale Americii, a luat decizia de restructurare ca urmare a presiunii exercitate de rivalul direct, grupul Google, care in ultima perioada de timp a inregistrat succese substantiale, mai ales prin achizitionarea site-ului extre de popular specializat in continut video YouTube. Intr-un document intern, al carui continut a fost in mare parte filtrat in presa americana, unul din principalii responsabili ai grupului a criticat strategia foarte dispersata si mult prea birocratica a grupului, cerand o reorganizare a portalului american de internet.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.