Numarul de apeluri catre centrele de asistenta tehnica privind problemele de securitate este in crestere. Potrivit unui studiu Cisco, pentru protejarea angajatilor care lucreaza la distanta, majoritatea decidentilor IT vor recurge anul viitor la sporirea investitiilor in securitate, doua cincimi dintre acestia anuntand investitii cu 10% mai mari in 2007.

Cercetarea evidentiaza contradictiile dintre constientizarea de catre teleoperatori a problemelor de securitate si comportamentul lor real. in ansamblu, 38% dintre decidentii IT au raportat o crestere a numarului de apeluri catre centrele de asistenta tehnica privind problemele de securitate. Cele mai frecvente probleme ridicate de utilizatori sunt atacurile din partea virusilor, inselaciunea prin intermediul mesajelor spam, furtul de identitate si alte activitati rau-intentionate.

Spamul si inselaciunea, peste jumatate din raportari

Mai mult de jumatate din repondentii IT au indicat spamul si inselaciunea drept cele mai stringente amenintari. in India, de exemplu, mai mult de jumatate din repondentii IT (55%) au raportat o crestere a numarului apelurilor catre centrele de asistenta tehnica, iar majoritatea problemelor semnalate au fost legate de virusi (70%), de atacuri de inselaciune activate prin mesaje de tip spam (61%) si de spyware (55%). in consecinta, doua treimi (67%) dintre repondentii IT au declarat ca se asteapta ca investitiile pentru solutii de securitate sa creasca anul viitor. Peste 40% se asteapta ca investitiile sa creasca cu mai mult de 10%.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.