Piata de televiziune va fi tot mai segmentata anul acesta, iar evolutia acesteia va fi puternic influentata de legislatie, dar si bugetele de publicitate, afirma cativa dintre cei mai importanti jucatori din domeniu.

Claudiu Saftoiu, presedinte-director general Televiziunea Romana

In 2013, piata romaneasca de televiziune va fi tot mai segmentata, cu o audienta tot mai impartita, pe fondul schimbarii accelerate a obiceiurilor de consum video, scrie Wall-Street.ro.

La toate acestea se adauga prudenta investitorilor in alocarea bugetelor de marketing si publicitate. De asemenea, piata TV din Romania este din ce in ce mai acaparata de companiile telecom, care devin tot mai interesate de continut, ajungand jucatori in domeniu.

Cel mai important moment din 2013 va fi probabil trecerea la televiziunea digitala terestra, un proces care permite aparitia unei noi platforme de difuzare a semnalului TV, care concureaza cablul si satelitul. Desi va fi tot la nivel experimental, TVR va avea in 2013 cel putin un canal care va transmite digital terestru.

Carmen Harabagiu, CEO HBO Romania

Cu siguranta, trendul va fi acelasi si in 2013: multe provocari, noutati, riscuri care trebuie asumate, concurenta si dorinta de imbunatatire, toate pentru a ocupa un loc fruntas in topul jucatorilor.

Principala tendinta a pietei va fi furnizarea de continut pe mai multe platforme, precum site-urile de streaming legale, video-on-demand online sau smart TV. Tehnologia actuala ofera mult mai multa libertate de miscare consumatorului, iar marii jucatori din industria media au vazut deja potentialul pietei online si se vor concentra in continuare pe aceste noi platforme de diseminare a continutului.

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.