Leo Burnett a castigat aurul pentru campania “Secunda - viata”, la categoria Innovative Campaigns, sectiunea Multi Channel.
Reteaua Leo Burnett a caștigat si premiul Golden Net, distinctie acordata celei mai bune retele de publicitate din Europa Centrala s de Est.
Festivalul de la Portoroz (Slovenia) rasplateste cele mai creative proiecte publicitare, fiind cea mai importanta competitie de acest fel din Europa Centrala si de Est. Festivalul a adunat anul acesta mai mult de 1400 de lucrari inscrise.
Citeste un interviu cu Ioana Iordache, cofondatoarea grupului Leo Burnett Romania, realizat de wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro