Leo Burnett a castigat aurul pentru campania “Secunda - viata”, la categoria Innovative Campaigns, sectiunea Multi Channel.
Reteaua Leo Burnett a caștigat si premiul Golden Net, distinctie acordata celei mai bune retele de publicitate din Europa Centrala s de Est.
Festivalul de la Portoroz (Slovenia) rasplateste cele mai creative proiecte publicitare, fiind cea mai importanta competitie de acest fel din Europa Centrala si de Est. Festivalul a adunat anul acesta mai mult de 1400 de lucrari inscrise.
Citeste un interviu cu Ioana Iordache, cofondatoarea grupului Leo Burnett Romania, realizat de wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro