Studiul vizeaza statii comerciale de televiziune din 15 tari europene, printre care si Romania. Televiziunile comerciale din aceste tari au cheltuit in 2010 o suma de 15,1 miliarde de euro (41 milioane de euro pe zi) pentru achizitia de continut.
O buna parte din acesta suma a fost reperzentata de achiztiile din Marea Britanie (in valoare de 6,3 miliarde de euro) si Franta (5,4 miliarde de euro), scrie adevarul.ro.
„Daca luam in considerare si contributiile televiziunilor publice europene, dar si pe cele ale operatorilor mici de televiziune, putem concluziona ca in jur de 40% din incasarile televiziunilor din Europa sunt reinvestite in achizitia de continut pentru grila urmatorului sezon al fiecarui radiodifuzor“, a spus Philippe Delusinne, CEO al RTL Belgia si presedinte al ACT.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro