Fanii de pe pagina ta Facebook iti frecventeaza si site-ul? Ai vrea sa faca acest lucru? Citeste cinci ponturi despre cum sa profiti de traficul de pe cea mai mare retea sociala pentru a il impinge pe site-ul propriu.

  • Foloseste-te de tab-uri
Exista mai multe modalitati de a te folosi de tab-uri (etichete) pentru a interactiona cu fanii pe canalul Facebook si a oferi acestora link-uri relevante catre website-ul propriu. Un exemplu bun in acest sens este pagina Honda de pe reteaua sociala. Atunci cand ajungeti pe pagina de Facebook a producatorului de automobile esti incurajat sa apesi pe Like, dar poti de asemenea sa intri pe site-ul companiei, printr-un singur click, pentru a afla mai multe despre vehiculele companiei.
  • Impartaseste articolele si post-urile de pe blog
Daca firma ta produce continut care este gazduit pe website, asigura-te ca ajunge si pe wall-ul de pe Facebook.

Chiar daca multi dintre cei care intra pe Facebook intra si pe pagina companiei tale, nu considera ca toti acestia vad fiecare post, anunt sau articol nou care apare pe site. Promovarea articolelor sau post-urilor de pe blog este o strategie eficienta deoarece continutul de pe site va castiga vizibilitate sporita prin sharing, comentarii sau like-uri pe Facebook.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.