“Nu e bine pentru moralul nostru sa ne mai raportam vreodata la 2008”, spun oamenii de comunicare, la finalul recesiunii. Pentru ca piata de comunicare sa se dezmorteasca e nevoie ca oamenii sa-si recapete increderea si sa reinceapa sa consume. Cresterea pietei va fi apoi lenta, iar la nivelul din 2008 s-ar putea ajunge abia peste 5 ani.

Chiar daca economia Romaniei a iesit din recesiune tehnica, inregistrand cresteri de 0,1% respectiv 0,6% in ultimele doua trimestre, piata de media este inca pe o panta descendenta, inregistrand o scadere de 10% in primul trimestru al anului.

Pentru al doilea trimestru din 2011 oamenii de media previzionasera o usoara crestere a pietei. “Cresterea a fost inregistrata punctual doar in luna aprilie, cand sarbatorile de Paste au animat piata de media. Incepand cu luna mai, o parte din advertiseri si-au redus insa efortul de comunicare, conform unei sezonalitati predictibile”, spune Dan Balotescu , general manager al agentiei Media Investment.

Citeste integral pe wall-street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.