Salariul unui junior intr-o agentie de publicitate porneste de la 250-350 de euro si poate ajunge pana la 1.000 de euro dupa cativa ani de experienta, potrivit Ancai Catarambol, HR Director la Leo Burnett.

La nivelul industriei de comunicare, salariile de pornire pentru un junior se situeaza in intervalul 250-350 de euro, plecandu-se de la premisa ca la inceput juniorii mai au de invatat destul de mult, spune Anca Catarambol. De asemenea, o tendinta tot mai des intalnita e cresterea numarului programelor de internship in cadrul agentiilor si a scolilor de profil (Scoala ADC si Scoala de gandire alternativa a Teodorei Migdalovici sunt doua exemple).

Pentru angajatii cu experienta medie, de 3-5 ani, salariile se incadreaza in intervalul 700-1000 de euro
. “Evident ca vorbim aici de o medie pe industrie, iar nivelul fiecarui salariu in parte depinde de departament, pozitie, competente - coroborate cu atingerea obiectivelor de performanta”, puncteaza HR Director-ul Leo Burnett.

Inca nu se poate vorbi de o tendinta de crestere a salariilor in industrie. O posibila crestere ar depinde de mai multi factori, atat externi (bugetele clientilor, influentate la randul lor de nivelul consumului, ritmul economiei, investiile), cat si interni, ai industriei. Cresterea salariilor s-ar putea resimti, potrivit Ancai Catarambol, odata cu revenirea economiei.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.