UPS a inregistrat un scor al industriei de profil de 7,42 pe o scara de 10, o marja substantiala fata de locul 2, care a adunat 6,98 puncte.
Punctajul obtinut de UPS a fost, de asemenea, cel mai mare inregistrat de catre o companie din industria de transport, fie companie aeriana, feroviara, companiile producatoare de autocamioane sau companii de logistica.
In cadrul industriei de curierat, UPS a obtinut punctajul maxim la opt dintre cele noua atribute de evaluare. Compania a fost evaluata ca lider in industria de curierat pe baza atributelor de inovatie, utilizarea activelor companiei, responsabilitate sociala, calitatea managementului, soliditatea financiara, investitii pe termen lung, calitatea produselor si serviciilor si competitivitatea la nivel global.
UPS, care a construit unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume, deserveste peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume si a fost recunoscuta pe scara larga in ultimii ani pentru extinderea rolului sau de a facilita comertul la nivel mondial.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Scam-urile ce promit investiții, creștere de 142% în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Un român pierde anual 700 de euro din cauza fraudelor online: oamenii își dau...
Sursa: wall-street.ro
-
Anda Adam se pregătește de nuntă! Artista va avea 500 de invitați, iar nașii...
Sursa: kudika.ro