Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a monitorizat, in perioada 1 - 31 octombrie 2010, duratele insertiilor de publicitate difuzate in programele transmise in intervalul orar 18.00 - 23.00 de Acasa TV, Antena 1, Antena 3, B1 TV, Euforia TV, Kanal D, National TV, OTV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV si TVR 1.
Totodata, CNA a monitorizat publicitatea difuzata in perioada 1 - 30 noiembrie 2010, in programele transmise in intervalul orar 18.00 - 23.00, la Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, National TV, OTV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV si TVR 1.
- La propunerea lui Ioan Onisei, vicepresedintele CNA, Antena 1 si Kanal D au fost amendate cu cate 20.000 de lei, pentru ca au avut cele mai mari depasiri ale spatiului de publicitate.
Antena 1 a depasit cu 1 ora, 12 minute si 33 de secunde spatiul de publicitate legal intre 1 si 31 octombrie si cu 1 ora, 27 de minute si 40 de secunde - intre 1 si 30 noiembrie. Pe de alta parte, Kanal D a avut depasiri ale spatiului legal de publicitate de 4 minute si 2 secunde (in octombrie) si de 2 ore, 33 de minute si 40 de secunde (in noiembrie).
- In schimb, OTV, Euforia TV si Antena 3 au fost amendate cu cate 10.000 de lei.
OTV a avut depasiri de peste 25 de minute, in octombrie, si de peste 13 minute, in noiembrie, scrie MEDIAFAX. Euforia TV a avut depasiri de peste 47 de minute (in octombrie) si nu a fost monitorizata in luna noiembrie. Antena 3 a avut depasiri de peste 24 de minute (in octombrie) si de peste 7 minute (in noiembrie).
- Totodata, CNA a decis sa someze public Realitatea TV (peste 11 minute in plus in octombrie si peste 8 minute in plus in noiembrie), National TV (peste 18 minute in plus in octombrie si 55 de secunde in plus in noiembrie) si B1 TV (peste 4 minute in plus in octombrie si peste 9 minute in plus noiembrie).
La celelalte posturi de televiziune monitorizare, CNA nu a constatat depasiri semnificative ale spatiului de publicitate.
Potrivit art. 35, alin. 1 din Legea audiovizualului, "(1) Proportia de spoturi publicitare televizate si spoturi de teleshopping dintr-un interval de o ora nu poate depasi 20%, respectiv 12 minute; in cazul televiziunii publice, durata acestora nu poate depasi 8 minute din timpul oricarei ore date".
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Ce se întâmplă în creierul tău când faci s*x – dezvăluirile care au încins...
Sursa: kudika.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro