"Jocurile de pe Facebook sunt absolut subestimate in spatiul politic. In conditiile in care utilizatorii petrec mai multe ore pe zi pe Facebook, jocurile fac posibil un alt mediu prin care ei sa interactioneze si sa se informeze despre candidati, in timp ce campania strange date de importanta critica despre utilizator", a declarat Vincent Harris, directorul executiv al Harris Media, o firma care creeaza jocuri pe aceasta retea de socializare.
"Obtinem nume si e-mailuri (si alte date care sunt disponibile) ale fiecarui utilizator, informatii care sunt de importanta majora pentru o campanie online de succes", a adaugat Harris.
Un articol din Wall Street Journal critica luni aceasta idee a jocurilor create de candidati pe Facebook, afirmand ca o serie de informatii personale ale utilizatorilor au fost transmise unor firme de publicitate.
Intrebat daca aceste critici il ingrijoreaza, Harris a raspuns negativ, argumentand ca informatiile sunt puse la dispozitie de utilizator, prin acceptarea termenilor respectivelor jocuri.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro