"Jocurile de pe Facebook sunt absolut subestimate in spatiul politic. In conditiile in care utilizatorii petrec mai multe ore pe zi pe Facebook, jocurile fac posibil un alt mediu prin care ei sa interactioneze si sa se informeze despre candidati, in timp ce campania strange date de importanta critica despre utilizator", a declarat Vincent Harris, directorul executiv al Harris Media, o firma care creeaza jocuri pe aceasta retea de socializare.
"Obtinem nume si e-mailuri (si alte date care sunt disponibile) ale fiecarui utilizator, informatii care sunt de importanta majora pentru o campanie online de succes", a adaugat Harris.
Un articol din Wall Street Journal critica luni aceasta idee a jocurilor create de candidati pe Facebook, afirmand ca o serie de informatii personale ale utilizatorilor au fost transmise unor firme de publicitate.
Intrebat daca aceste critici il ingrijoreaza, Harris a raspuns negativ, argumentand ca informatiile sunt puse la dispozitie de utilizator, prin acceptarea termenilor respectivelor jocuri.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro