Cele 20 de trofee ADOR au fost castigate de DRAFTFCB Bucharest; GAV; GREY Bucharest; iLeo Marketing Interactiv; Interactions; Leo Burnett & Target; Mercury 360; NEXT Advertising; Propaganda; Proximity Bucharest; Publicis Romania; Tempo Advertising si Vitrina Advertising.
Cele 6 trofee Best of Category au fost obtinute de lucrarile:
- „Bodydresser's 20 minutes of muscles” pentru Pescariu Sports&Spa semnata de DRAFTFCB Bucharest (categoria Media);
- „Pinnochio” pentru Spitalul Marie Curie semnata de Grey Bucharest (categoria Special best – craft);
- „Bergenbier Man’s Day” pentru Bergenbier semnata de Leo Burnett & Target si iLeo Marketing Interactiv (categoria Integrated Campaigns);
- „Box of Memories Annual Report” pentru Salvati Delta, semnata de NEXT Advertising (categoria Design);
- „Don’t let workers become your family” pentru Ytong, semnata de Propaganda (categoria TV – spots and campaigns)
- Lucrarea „From Work to School” pentru Festival of Trees, semnata de Proximity Bucharest (categoria Social Campaigns – sustinuta de Gala Societatii Civile).
"Competitia ADOR din acest an a fost destul de puternica si interesanta, iar calitatea lucrarilor confirma ca Romania se afla, cu adevarat, pe harta publicitatii internationale. Acest lucru se aplica mai ales in cazul lucrarilor de print – impresionante si cu art-direction desavarsit care s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Si lucrarile inscrise in categoria TV sunt promitatoare pentru acest mediu, chiar daca mai este, inca, destul de mult de lucru. Insa cea mai buna veste este ca oamenii care lucreaza in aceasta industrie in Romania chiar sunt pe drumul spre prima liga a publicitatii mondiale. Lucrarile precum “Man’s Day” sunt incredibile si am convingerea ca o sa vedem din ce in ce mai multi romani premiati pentru capacitatea de a crea nu doar reclame, ci evenimente sociale care provoaca publicul si schimba comportamente prin actiuni si evenimente", a declarat presedintele juriului, Guillaume-Ulrich Chifflot.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro