Festivalul ADOR si-a desemnat castigatorii celei de-a noua editii. In urma jurizarii, titlul de agentia anului a revenit agentiei Leo Burnett & Target.
In cadrul competitiei ADOR 2010 s-au acordat in total 26 de trofee (6 trofee Best of Category si 20 de trofee ADOR, pe sectiuni).

Cele 20 de trofee ADOR au fost castigate de DRAFTFCB Bucharest; GAV; GREY Bucharest; iLeo Marketing Interactiv; Interactions; Leo Burnett & Target; Mercury 360; NEXT Advertising; Propaganda; Proximity Bucharest; Publicis Romania; Tempo Advertising si Vitrina Advertising.


Cele 6 trofee Best of Category au fost obtinute de lucrarile:
  • „Bodydresser's 20 minutes of muscles” pentru Pescariu Sports&Spa semnata de DRAFTFCB Bucharest (categoria Media);
  • „Pinnochio” pentru Spitalul Marie Curie semnata de Grey Bucharest (categoria Special best – craft);
  • „Bergenbier Man’s Day” pentru Bergenbier semnata de Leo Burnett & Target si iLeo Marketing Interactiv (categoria Integrated Campaigns);
  • „Box of Memories Annual Report” pentru Salvati Delta, semnata de NEXT Advertising (categoria Design);
  • „Don’t let workers become your family” pentru Ytong, semnata de Propaganda (categoria TV – spots and campaigns)
  • Lucrarea „From Work to School” pentru Festival of Trees, semnata de Proximity Bucharest (categoria Social Campaigns – sustinuta de Gala Societatii Civile).
Juriul ADOR 2010 a fost format din Guillaume-Ulrich Chifflot – Vice-President & Head of Creation, Leo Burnett, Franta (presedintele juriului), Armin Jochum – Creative Managing Director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania, Dave Bedwood – Creative Partner Lean Mean Fighting Machine, Marea Britanie, Leandro Raposo – General Creative Director, McCann Erickson Madrid, Spania si Pietro Maestri – Executive Creative Director, JWT Milan, Italia.


"Competitia ADOR din acest an a fost destul de puternica si interesanta, iar calitatea lucrarilor confirma ca Romania se afla, cu adevarat, pe harta publicitatii internationale. Acest lucru se aplica mai ales in cazul lucrarilor de print – impresionante si cu art-direction desavarsit care s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Si lucrarile inscrise in categoria TV sunt promitatoare pentru acest mediu, chiar daca mai este, inca, destul de mult de lucru. Insa cea mai buna veste este ca oamenii care lucreaza in aceasta industrie in Romania chiar sunt pe drumul spre prima liga a publicitatii mondiale. Lucrarile precum “Man’s Day” sunt incredibile si am convingerea ca o sa vedem din ce in ce mai multi romani premiati pentru capacitatea de a crea nu doar reclame, ci evenimente sociale care provoaca publicul si schimba comportamente prin actiuni si evenimente", a declarat presedintele juriului, Guillaume-Ulrich Chifflot.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.