Internetics, festival de branding, marketing si advertising online aniverseaza 10 ani de existenta.
Cea de-a zecea editie va avea loc in aceasta toamna, inscrierile urmand sa se poata face incepand cu 1 septembrie si pana la 1 octombrie, online, aici. Vor putea participa in concurs lucrari si campanii realizate pana la 1 septembrie 2010, incheiate sau aflate in curs de desfasurare.

Anul acesta, pentru un plus de acuratete si pentru a imbunatati calitatea informatiilor oferite juriului, Internetics a incheiat un parteneriat cu eResearch Corp, agentie de cercetare online care implementeaza in Romania metodologii de cercetare si analiza a datelor unice pe piata autohtona prin valoarea pe care o dau vocii consumatorilor.

Participantii categoriei de concurs "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare" vor fi invitati sa urmeze instructiunile organizatorilor pentru a permite colectarea datelor necesare pentru analiza pe care eResearch Corp o va oferi juriului Internetics. eResearch Corp va folosi pentru colectarea datelor eXperience - un instrument complex de web usability ce permite monitorizarea si analizarea satisfactiei vizitatorilor in raport cu site-urile monitorizate.

Jurizarea Internetics 2010 va avea loc in luna octombrie, urmand ca Gala de premiere si evenimentele din cadrul festivalului sa aiba loc in perioada 17-18 noiembrie. Structura competitiei si regulamentul ei raman neschimbate fata de editia precedenta. Site-ul va fi relansat cu un nou design odata cu inceperea inscrierilor.

Internetics se adreseaza agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei. Internetics este un proiect initiat de Millenium Communications, fiind sustinut de Asociatia IAB Romania inca din 2007.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.