Clasamentul este in continuare dominat de marile companii din FMCG si de jucatorii din telecom, insa e marcat pe alocuri de urcari si coborari substantiale.

Orange

Orange, cel mai mare operator de telefonie din Romania, a avut si cele mai mari investitii in publicitate din categoria sa. Cu 76,9 milioane euro la rate card, compania franceza a avut o vizibilitate mai mare in mediile de promovare decat competitorii sai.

Unilever

Gigantul din FMCG care produce marci precum Dove, Rexona, Sunsilk, Knorr, Lipton si Rama, a revenit pe pozitia a doua, pe care o ocupa in 2008, dupa ce in 2009 coborase pe locul 5. In intervalul analizat, Unilever a investit in publicitate 84,3 milioane euro la rate card.

P&G

Liderul investitiilor in publicitate ramane Procter&Gamble, una dintre cele mai mari companii producatoare de bunuri de larg consum, al carei portofoliu include Ariel, Tide, Pampers, Gillette sau Wella.

Citeste integral topul advertiserilor in primele 5 luni din 2010 pe wall-street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.