Orange
Orange, cel mai mare operator de telefonie din Romania, a avut si cele mai mari investitii in publicitate din categoria sa. Cu 76,9 milioane euro la rate card, compania franceza a avut o vizibilitate mai mare in mediile de promovare decat competitorii sai.
Unilever
Gigantul din FMCG care produce marci precum Dove, Rexona, Sunsilk, Knorr, Lipton si Rama, a revenit pe pozitia a doua, pe care o ocupa in 2008, dupa ce in 2009 coborase pe locul 5. In intervalul analizat, Unilever a investit in publicitate 84,3 milioane euro la rate card.
P&G
Liderul investitiilor in publicitate ramane Procter&Gamble, una dintre cele mai mari companii producatoare de bunuri de larg consum, al carei portofoliu include Ariel, Tide, Pampers, Gillette sau Wella.
Citeste integral topul advertiserilor in primele 5 luni din 2010 pe wall-street.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro