Utilizatorii online care nu sunt deja abonati la editiile printate ale celor doua ziare vor trebui sa plateasca o lira pentru o zi de acces sau doua lire pentru un abonament de o saptamana, scrie NewsIn.
Intr-o prima faza News International pune la dispozitia utilizatorilor o oferta, astfel ca orice utilizator care se inscrie va avea acces la ambele site-uri timp de 30 de zile pentru o lira.
La sfarsitul lunii mai compania a lansat noile site-uri The Times si The Sunday Times si au introdus un sistem de inregistrare pentru utilizatorii care doreau acces la continut.
Rupert Murdoch a anuntat in urma cu un an ca planuieste sa introduca taxa de acces pentru continutul online produs de News International. Publicatiile concurente, inclusiv Guardian si Daily Mail, au anuntat ca vor mentine continutul online gratuit, dar ca vor urmari cu atentie daca ideea lui Murdoch va avea succes.

In curand va fi introdusa taxa de acces si pentru tabloidele The Sun si News of the World detinute de News Corp.
Dupa introducerea obligativitatii inregistrarii cititorilor pe noile site-uri, The Times si The Sunday Times au inregistrat o scadere substantiala a numarului de cititori, in timp ce site-urile The Guardian si Daily Mirror au inregistrat cresteri importante ale traficului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Sezonul cald este despre exprimarea personalității!
Sursa: kudika.ro
-
Kozel, cea mai bine vândută bere neagră din Cehia, lansată de Ursus în România
Sursa: wall-street.ro