Noile musicaluri montate pentru celebra scena americana Broadway vor avea parte de promovare multimedia de milioane de dolari si de prezentari video realizate pe computer si postate apoi pe Youtube.

Un exemplu al intrarii in era digitala este montajul de promovare a spectacolului "Sondheim on Sondheim", lansat deja pe cel mai cunoscut portal de continut video din lume, in care apare cantand, printre altii, si Barbra Streisand, informeaza NewsIn.

"Promovarea in acest mod impune crearea de clipuri din ce in ce mai sofisticate"
, a explicat Peter Flaherty, autorul montajului pentru "Sondheim on Sondheim".

Unele montajele de promovare alterneaza momentele muzicale cu fragmente din interviuri inediate cu protagonistii si realizatorii spectacolului, pentru a apropia si mai mult publicul, si prin intermediul internetului, de lumea de pe Broadway.

Investitiile impresionante in aceasta directie sunt sustinute de incasarile din vanzarea de bilete. In ciuda crizei ce afecteaza pe tot globul si lumea culturala, celebrul teatru din New York a obtinut 1,02 miliarde de dolari in sezonul 2009-2010, fata de "doar" un miliard in cel anterior.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.