Aceasta a costat 9.000 de euro si ruleaza din 27 aprilie in cinematografele retelei Cinema City, scrie Wall-Street.
Reclama este un spot de auto-promovare al New Age Media Romania, dureaza 17 secunde, iar productia a durat patru saptamani.
Aceasta a fost realizata de la zero in format 3D de catre sucursala din Polonia a firmei suedeze The Chimney Pot. Conceptul apartine graficienilor 3D de la The Chimney Pot, in colaborare cu departamentul de productie al New Age Media.
Incepand din 27 aprilie, spoturile 3D ale New Age Media Romania vor fi difuzate in toate cinematografele Cinema City: Bucuresti , Iasi, Timisoara, Cluj, Bacau si Pitesti.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Garanti BBVA își lansează un chatbot
Sursa: futurebanking.ro
-
Grindeanu a anunțat când se va putea circula pe prima porțiune din Autostrada A7
Sursa: wall-street.ro
-
Unele femei confundă dragostea cu ciorba…
Sursa: kudika.ro