- Dupa cum arata studiul “Top Social Brands 2010”, realizat de revista Biz, Vodafone, al doilea operator de telefonie pe piata locala, se afla pe locul intai si in 2010.
- Compania condusa de Liliana Solomon este urmata de Microsoft. Filiala celui mai important producator de software la nivel mondial investeste aproximativ 70% din bugetul de marketing in mediul online, restul fiind alocat sprijinirii revistelor IT, scrie Wall-Street.
- Filiala celui de-al doilea producator de televizoare la nivel mondial, LG Electronics, ocupa al treilea loc in top. Compania a inceput sa comunice prin intermediul social media in 2008, iar in iulie anul trecut a lansat prima mare campanie pe bloguri pentru promovarea televizorului LCD LH5000.
- Nu doar domeniul IT&C este bine reprezentat in top ci si cel bancar prin BCR, ING si BRD, prima institutie aflandu-se pe locul al patrulea.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro