Business29 Aprilie 2010

Lectura de un minut

Topul celor mai vizibile branduri a fost dominat anul acesta de companiile din zona de tehnologie si telecomunicatii, in ceea ce priveste promovarea prin intermediului retelelor sociale si blogurilor.

  • Dupa cum arata studiul “Top Social Brands 2010”, realizat de revista Biz, Vodafone, al doilea operator de telefonie pe piata locala, se afla pe locul intai si in 2010.
  • Compania condusa de Liliana Solomon este urmata de Microsoft. Filiala celui mai important producator de software la nivel mondial investeste aproximativ 70% din bugetul de marketing in mediul online, restul fiind alocat sprijinirii revistelor IT, scrie Wall-Street.
  • Filiala celui de-al doilea producator de televizoare la nivel mondial, LG Electronics, ocupa al treilea loc in top. Compania a inceput sa comunice prin intermediul social media in 2008, iar in iulie anul trecut a lansat prima mare campanie pe bloguri pentru promovarea televizorului LCD LH5000.
  • Nu doar domeniul IT&C este bine reprezentat in top ci si cel bancar prin BCR, ING si BRD, prima institutie aflandu-se pe locul al patrulea.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.