Grupul media News Corp ofera reduceri impresionante pentru reclamele care vor aparea in publicatiile Wall Street Journal (WSJ) si New York Post dupa ce Rupert Murdoch, presedintele conglomeratului, se pregateste de un atac agresiv asupra rivalului New York Times, scrie Financial Times, potrivit Wall-Street.ro.

Reducerile sunt facute inainte lansarii editiei WSJ pentru New York, ce va ataca direct audienta Times. Noul asalt asupra Times seamana cu strategia care a ajutat la extinderea imperiului media in intreaga lume. Murdoch a facut primul pas in aceasta directie dupa ce a sporit numarul stirilor generaliste din paginile WSJ pentru a castiga din audienta Times.

News Corp ofera companiilor de publicitate reduceri intre 79-83% pentru o reclama ce acopera o pagina intreaga din WSJ sau New York Post, declara sursele citate de FT.

Strategia aminteste de razboiul preturilor din presa scrisa pe care Murdoch l-a declansat la jumatatea anilor 90 in Marea Britanie. Reducerile agresive subliniaza severitatea atacului asupra Times, au declarat oficialii publisherului american. "Este cea mai mare reducere de pret de care am auzit in acest an", a declarat un specialist din industrie, potrivit Wall-Street.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.