PRIME Romania organizeaza o conferinta despre virale, acest eveniment propunandu-si sa aduca un plus de cunoastere studentilor interesati de atributele care determina un scurtmetraj sa devina un viral.

Proiectul s-a conturat in urma constatarii insuficientei materialelor care trateaza aceasta tema, referentul conferintei fiind o componenta de baza a promovarii online.

Conferinta va avea loc in ziua de miercuri, 17 martie 2010, la ora 19:00 in Orange concept store si va fi structurata ca un dialog intre participanti si cei doi invitati pe care acestia ii vor avea alaturi, Adrian Albu (Copywriter Propaganda) si Valentin-Narcis Sturzu (regizor).

„Acest eveniment a aparut din dorinta de a afla mecanismele din spatele folosirii unor instrumente specifice domeniului comunicarii publicitare. Prin intermediul acestei conferinte ne dorim sa abordam doua directii ale viralului: psihologica – atributele care determina consumatorul sa dea mai departe materialul primit. Poate fi un spot considerat un viral inca din momentul conceperii? Care sunt temele/ “povestile” cu succes la public? – si creativa, referindu-se la modul in care este realizat un potential viral. Ce calitati trebuie sa aiba un viral din punctul de vedere al scenariului si al regiei?”, a declarat Alexandra Neagu, coordonatoarea evenimentului.

Inscrierile se pot face pana pe data de 16 martie 2010, ora 20:00, la adresa de e-mail conferintaviral@yahoo.com.

PRIME Romania reprezinta filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.