Cotidianul francez La Dernire Heure, a aprut ieri pe piata, intr-o varianta experimentala 3D. Fotografiile si reclamele din ziar pot fi vazute in relief gratie unor ochelari speciali.
Editorul publicatiei, Hubert Leclercq a declarat ca nu intentioneaza sa mai publice curand un alt numar in varianta 3D, din cauza costurilor foarte mari, scrie Bbc.co.uk. Editorul a mai marturisit ca echipa La Dernière Heure a muncit la acest numar experimental timp de doua luni.

“Auzim de cinematografia 3D, televiziunea si jocurile video 3D. Noi ne-am asumat aceasta provocare”, a declarat editorul Hubert Leclercq, potrivit BBC. Pentru a marca aceasta ocazie, tirajul ziarului a fost marit, de la 85.000 la 115.000 de exemplare.

Potrivit lui Leclercq, in afara de costurile mai ridicate, pregatirea unui astfel de ziar necesita mai mult timp, care, pe termen lung, ar ridica o problema privind organizarea muncii. Pregatirea fiecarei fotografii dureaza circa 20 de minute si nu doar unul, asa cum se intampla in cazul imaginilor obisnuite.

Aparitia acestui numar special din La Dernière Heure a provocat insa si critici. Unele imagini-in special cele publicitare au un bun efect 3D-in timp ce alte imagini sunt greu de focalizat.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.