“Auzim de cinematografia 3D, televiziunea si jocurile video 3D. Noi ne-am asumat aceasta provocare”, a declarat editorul Hubert Leclercq, potrivit BBC. Pentru a marca aceasta ocazie, tirajul ziarului a fost marit, de la 85.000 la 115.000 de exemplare.
Potrivit lui Leclercq, in afara de costurile mai ridicate, pregatirea unui astfel de ziar necesita mai mult timp, care, pe termen lung, ar ridica o problema privind organizarea muncii. Pregatirea fiecarei fotografii dureaza circa 20 de minute si nu doar unul, asa cum se intampla in cazul imaginilor obisnuite.
Aparitia acestui numar special din La Dernière Heure a provocat insa si critici. Unele imagini-in special cele publicitare au un bun efect 3D-in timp ce alte imagini sunt greu de focalizat.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro