Cele doua posturi de televiziune publice din Spania sunt singurele posturi nationale gratuite care au avut audienta in crestere in ianuarie, odata cu disparitia totala a publicitatii, de la inceputul anului, potrivit unui studiu publicat astazi, informeaza AFP.

In acelasi timp, audienta tuturor posturilor private gratuite care difuzeaza publicitate s-a prabusit, potrivit aceluiasi studiu, citat de NewsIn.

Primul post public de televiziune, TVE1, si-a pastrat statutul de cel mai vizionat canal, cu o cota de piata care a crescut cu doua procente intr-o luna, ajungand la 18,6%, inaintea posturilor private Telecino si Antena 3 (14,8%, respectiv 13,7%).

Audienta celui de-al doilea post de televiziune, La2, mai putin vizionat, a crescut de la 3,5% la 3,6%, din decembrie in ianuarie. Audienta altor posturi private nationale, Cuatro si La Sexta, a scazut, mai arata studiul bazat pe cifrele Kantar Media.

Publicitatea a disparut total din programele televiziunii publice din Spania la 1 ianuarie. Calupurile de publicitate difuzate in cadrul programelor de televiziune spaniole sunt in general foarte lungi, astfel incat chiar agentiile de publicitate au denuntat, in ianuarie 2009, "saturatia publicitara" a posturilor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.