In acelasi timp, audienta tuturor posturilor private gratuite care difuzeaza publicitate s-a prabusit, potrivit aceluiasi studiu, citat de NewsIn.
Primul post public de televiziune, TVE1, si-a pastrat statutul de cel mai vizionat canal, cu o cota de piata care a crescut cu doua procente intr-o luna, ajungand la 18,6%, inaintea posturilor private Telecino si Antena 3 (14,8%, respectiv 13,7%).
Audienta celui de-al doilea post de televiziune, La2, mai putin vizionat, a crescut de la 3,5% la 3,6%, din decembrie in ianuarie. Audienta altor posturi private nationale, Cuatro si La Sexta, a scazut, mai arata studiul bazat pe cifrele Kantar Media.
Publicitatea a disparut total din programele televiziunii publice din Spania la 1 ianuarie. Calupurile de publicitate difuzate in cadrul programelor de televiziune spaniole sunt in general foarte lungi, astfel incat chiar agentiile de publicitate au denuntat, in ianuarie 2009, "saturatia publicitara" a posturilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro