Business1 Februarie 2010de I.S.

Lectura de un minut

The International Federation of Journalists (IFJ) considera ca afirmarea principiilor jurnalismului etic reprezinta o modalitate de a contracara actuala criza mediatica.

Potrivit site-ului IFJ, un post de televiziune romanesc, si anume Realitatea TV, a aderat la campaniiile de etica ale Federatiei Jurnalistilor si promite sa ridice standardele profesionale in jurnalism, pe plan local si international.

Aidan White, secretarul general al IFJ a declarat ca saluta aceasta actiune a postului de televiziune: “Speram ca si alte institutii de media sa isi asume aceste angajamente intr-o perioada de criza mediatica, traversata de necesitatea de a recladi increderea publicului in jurnalism”.

“Astfel de cooperari vor deschide calea catre un dialog social important si vor asigura respectarea drepturilor jurnalistilor atat la nivel social cat si profesional. Acestea sunt problematici cheie in rezolvarea curentei crize mediatice"
, a mai afirmat Aidan White

Campania de etica a IFJ mai este sustinuta si de catre compania WAZ din Germania, care desfasoara operatiuni in noua tari din estul Europei.

Exista de asemenea discutii privind promovarea campaniilor de etica ale IFJ, cu Alexander Lebedev, proprietarul ziarului rusesc Novaya Gazeta si a publicatiei britanice The Evening Standard.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.