Evenimentele anului 2009, efectele crizei financiare, intrarea in insolventa a unor companii importante, incheierea unor tranzactii in ciuda contextului economic dificil, sunt cateva dintre aspectele ce au contribuit in 2009 la cresterea semnificativa a audientelor inregistrate de publicatiile online de business.

Astfel, Wall-Street a raportat in luna decembrie 762.905 clienti unici, 1.300.615 vizite si 2.954.196 afisari, in crestere cu aproximativ 30% fata de perioada similara din 2008.

Clasamentul este completat de varianta online a publicatiei Ziarul Financiar, apartinand Publimedia International, care a raportat pentru intervalul mentionat 739.360 unici, 5.514.134 afisari si 1.947.446 vizite.

Pe locul al treilea s-a plasat Capital.ro, apartinand Ringier Romania (638.218 clienti unici, 2.794.113 afisari, 1.309.490 vizite).

“2009 a fost cel mai dinamic an din evolutia publicatiilor online de business. Au fost lansate proiecte noi, iar cele cu traditie s-au dezvoltat puternic in ultimul an. Cel mai important pentru noi e ca, pe fondul intaririi echipei editoriale, am incheiat anul asa cum l-am inceput: pe primul loc in ierarhia publicatiilor online de business”, a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.

Citeste integral clasamentul celor mai citite publicatii online de business pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.