O crestere semnificativa (55,2%) s-a inregistrat la radiourile personalizate, ale caror playlist-uri sunt realizate in functie de preferintele si profilul fiecarui utilizator. Doua exemple sunt Spotify si Last.fm din Marea Britanie, care au, in prezent, peste 4,5 milioane de utilizatori, de la 2,9 milioane acum un an.
Dintre noii ascultatori ai posturilor de radio online, 33% spun ca obisnuiesc sa caute programe noi, ceea ce arata cu atat mai mult dezvoltarea acestei piete, se mai arata in studiu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro