Numarul consumatorilor de radio online din Marea Britanie creste constant de la an la an, totalul ascultatorilor pe internet urcand in 2009 la 17,4 milioane, de la 16,1 milioane in octombrie 2008, arata o cercetare de piata efectuata de compania britanica Radio Joint Audience Research.

O crestere semnificativa (55,2%) s-a inregistrat la radiourile personalizate, ale caror playlist-uri sunt realizate in functie de preferintele si profilul fiecarui utilizator. Doua exemple sunt Spotify si Last.fm din Marea Britanie, care au, in prezent, peste 4,5 milioane de utilizatori, de la 2,9 milioane acum un an.

Dintre noii ascultatori ai posturilor de radio online, 33% spun ca obisnuiesc sa caute programe noi, ceea ce arata cu atat mai mult dezvoltarea acestei piete, se mai arata in studiu.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.