“Advertiserii au inceput sa foloseasca online-ul, insa acesta este privit mai mult ca un canal aditional, ca cireasa de pe tort in mixul de media, pentru ca e un lucru la moda, insa acestia nu au inceput sa se gandeasca serios la avantajele mediului de comunicare. Aleg banalul banner, il afiseaza intr-o campanie si atat, nu sunt interesati nici de ceea ce se intampla cu consumatorul in timpul acestei campanii”, declara, intr-un interviu acordat Wall-Street, Zsolt Simon.
Daca in Romania ponderea online-ului in mixul de media era de aproximativ 3%, in Ungaria mediul digital rupea o felie de 10% in 2008, putand urca anul acesta pana la 12%. In plus, display advertising-ul reprezinta doua treimi din aplicatii, restul de o treime fiind impartita intre anunturi, publicitatea pe mobil si prin motoare de cautare.
Mai multe despre pietele de publicitate online din Romania si Ungaria cititi in Wall-Street.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
George Simion stârnește controverse după un mesaj care pune pe același plan...
Sursa: kudika.ro