“Advertiserii au inceput sa foloseasca online-ul, insa acesta este privit mai mult ca un canal aditional, ca cireasa de pe tort in mixul de media, pentru ca e un lucru la moda, insa acestia nu au inceput sa se gandeasca serios la avantajele mediului de comunicare. Aleg banalul banner, il afiseaza intr-o campanie si atat, nu sunt interesati nici de ceea ce se intampla cu consumatorul in timpul acestei campanii”, declara, intr-un interviu acordat Wall-Street, Zsolt Simon.
Daca in Romania ponderea online-ului in mixul de media era de aproximativ 3%, in Ungaria mediul digital rupea o felie de 10% in 2008, putand urca anul acesta pana la 12%. In plus, display advertising-ul reprezinta doua treimi din aplicatii, restul de o treime fiind impartita intre anunturi, publicitatea pe mobil si prin motoare de cautare.
Mai multe despre pietele de publicitate online din Romania si Ungaria cititi in Wall-Street.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro