Avand experienta unei pietei de publicitate online de aproximativ patru ori mai mare decat cea din Romania, Zsolt Simon, CEO al Mediaedge:cia (MEC) Ungaria & MEC Interaction CEE, declara ca online-ul este deseori privit drept un canal aditional la mixul de media de catre advertiserii locali, in timp ce clientii nu investesc suficient in masurarea si testarea efectului pe care il are mediul digital.

“Advertiserii au inceput sa foloseasca online-ul, insa acesta este privit mai mult ca un canal aditional, ca cireasa de pe tort in mixul de media, pentru ca e un lucru la moda, insa acestia nu au inceput sa se gandeasca serios la avantajele mediului de comunicare. Aleg banalul banner, il afiseaza intr-o campanie si atat, nu sunt interesati nici de ceea ce se intampla cu consumatorul in timpul acestei campanii”, declara, intr-un interviu acordat Wall-Street, Zsolt Simon.

Daca in Romania ponderea online-ului in mixul de media era de aproximativ 3%, in Ungaria mediul digital rupea o felie de 10% in 2008, putand urca anul acesta pana la 12%. In plus, display advertising-ul reprezinta doua treimi din aplicatii, restul de o treime fiind impartita intre anunturi, publicitatea pe mobil si prin motoare de cautare.

Mai multe despre pietele de publicitate online din Romania si Ungaria cititi in Wall-Street.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.