Andrei Bortun, owner Millenium Communications, si Liviu Redeleanu, partener AdVenture, au pus bazele noii agentii in iunie 2009 - Brand Relations, un business care propune noi spatii de comunicare si manifestare pentru branduri premium.

Andrei Bortun povesteste despre noul business, inceput cu o investitie de 20.000 euro: "Este o idee care a inceput sa se cristalizeze la sfarsitul lui 2008. Placementul de produse se face de zeci de ani, nici placementul de branduri nu mai este de ceva vreme o noutate. Inovatia pe care aceasta structura o propune pietei este aceea de a transforma neconventionalul in conventional, locatiile noastre devin <media> si asta inseamna ratecard-uri, obiective, cuantificare. O astfel de interactiune este interesanta din perspectiva relatiei cu brandul locatiei, dar si a relatiei cu brandurile prezente pe rafturile locatiei".

Brand Relations a inceput cu un studiu de caz in jurul unui concept store indraznet - Cochet Image Store. Propunerea BR inseamna: o locatie cu un portofoliu de clienti interesant pentru orice brand din categoria premium, un program de comunicare si de evenimente constant. Dupa trei luni de activitate BR, Cochet ii are acum alaturi pe cei de la Autoitalia cu FIAT 500, JTI cu brandul Glamour si Cristalex cu SKYY si Campari. Din septembrie, Brand Relations isi dezvolta portofoliul de locatii premium, locatii destul de putine in Bucuresti, mai ales daca grila de selectie include criterii precum viziune si concept.

In ceea ce priveste bugetele pe care se discuta pentru astfel de parteneriate, acestea variaza in functie de durata parteneriatului, tipul de activari pe care le are brandul pe langa expunerea in locati. "De exemplu, pentru un parteneriat de product placement de 12 luni se negociaza pornind de la 12.000 - 15.000 euro. (...) Conteaza sa ai seniori care sa isi dea imediat seama de chimia dintre branduri si locatie si directiile in care se pot dezvolta relatiile dintre ele", subliniaza reprezentantii Brand Relations, care estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri intre 60.000 si 200.000 de euro.

"Sunt putine departamente de marketing care au oameni dedicati cautarii unor noi spatii de manifestare pentru brandurile lor - vedem acest lucru implementat in companiile de tigari, datorita restrictiilor pe care trebuie sa le respecte. Oportunitatea BR consta in faptul ca exista astfel de locatii extrem de interesante pentru orice brand premium care doreste sa aiba acces la un public cu putere de cumparare, usor de identificat si descris, dar mai ales atent la povestea din jurul achizitiei"
, arata Liviu Redeleanu, celalalt partener in acest business.

Portofoliul BR include in acest moment, pe langa partenerii initiali, nume precum Mihaela Glavan/Sepala, Introdesign, Entrance, Artmark Galleries, Beautik Haute Parfumerie, L’Armoire - fiecare cu unul sau mai multe puncte deschise in Bucuresti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.