Procter&Gamble redevine cel mai important investitor in publicitatea locala, detronand Cosmote, care preluase aceasta pozitie in primul semestru al acestui an, potrivit datelor Alfa Cont Media Watch, furnizate Wall-Street de agentia Mediaedge:cia.
Daca in primul semestru al anului, investitiile brute in publicitate ale Cosmote au fost de aproximativ 72,20 mil. euro, mai mari cu 74% fata de aceeasi perioada din 2008, la finalul primelor noua luni investitiile operatorului au ajuns la 115,2 mil euro, in crestere cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Alfa Cont Media Watch, furnizate Wall-Street de agentia Mediaedge:cia.

Spre comparatie, daca la finalul primului semestru din acest an, P&G era pe locul al doilea cu un buget de marketing de 70.4 milioane de euro, mai redus cu 47% fata de cel din aceeasi perioada a anului trecut, la finalul trimestrului al treilea sumele brute cheltuite de producatorul american pentru promovare au ajuns la 195,6 milioane de euro, mai putin cu 23% fata de intervalul similar din 2008.

Cititi mai multe despre investitiile in cumpararea de spatiu publicitar pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.