Spre comparatie, daca la finalul primului semestru din acest an, P&G era pe locul al doilea cu un buget de marketing de 70.4 milioane de euro, mai redus cu 47% fata de cel din aceeasi perioada a anului trecut, la finalul trimestrului al treilea sumele brute cheltuite de producatorul american pentru promovare au ajuns la 195,6 milioane de euro, mai putin cu 23% fata de intervalul similar din 2008.
Cititi mai multe despre investitiile in cumpararea de spatiu publicitar pe wall-street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro