Seara de 11 noiembrie va incepe de la ora 18:30, cu o sesiune de Q&A (Qlients&Agencies), sprijinita de Samsung Electronics Romania, care va reuni specialisti in marketing, reprezentantii clientilor Samsung, Romtelecom, P&G, Ursus, Orange, Carrefour, Mercedes-Benz, LG si Cosmote, precum si agentiile participante la Internetics 2009, intr-o discutie deschisa despre comunicare si content online, online marketing, content pe TV si mobile, interactiunea cu consumatorul etc.
De la ora 20: 30 Noaptea Internetics va continua cu un seminar pe tema "Eficienta in online: potential teoretic sau realitate functionala, acum in Romania", sustinut de reprezentantii Think Digital, HTTpool, Gemius si trafic.ro, care vor aborda teme precum: usage & attitude, indicatori de audienta in online, advanced webmetrics, ad-serving si optimizare, masurarea eficientei campaniilor publicitare online.
Inscrierile la ambele evenimente se pot face aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro