Seful unuia dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii indoor din Romania, despre evolutia companiei in acest an de criza si planurile de viitor.
"Daca in 2005, Invent Media a stiut sa se inventeze, incepand cu 2009 a inceput sa se reinventeze; astfel chiar daca foarte multe companii au preferat sa stagneze derularea investitiilor sau nu au avut de ales, noi am ales ca in aceasta perioada sa investim in dezvoltarea retelei, in imbunatatirea serviciilor oferite clientilor. Incepand cu 1 aprilie 2009, Invent Media a introdus in premiera pe piata cladirilor de birouri din Romania, casete luminoase (totemuri) suporturi publicitare noi, elegante, ce au dimensiuni generoase pentru spatiul indoor (70x100cm)", a declarat Eduard Petrescu, Managing director Invent Media.

2009 a adus campanii indoor desfasurate de Romtelecom, Rompetrol, Allianz etc. Rezultatele obtinute au multumit clientii, acestia alegand sa deruleze proiecte pe termen lung. Tot in 2009 s-a inceput dezvoltarea Invent Hotel – suporturi indoor oferite in cele mai cunoscute hoteluri din Bucuresti, printre care Ibis Nord si Ibis Parlament. Toate noile achizitii – de cladiri de birouri sau hoteluri si de suporturi – au fost realizate tocmai pentru ca brandurile sa aiba cea mai buna vizibilitate pe care o pot primi indoor.


Casetele luminoase si Invent Hotel - solutii salvatoare intr-un an de criza?

"Noi nu le-am gandit ca solutii salvatoare pentru criza, am gandit ca atat suporturile publicitare noi cat si extinderea pe alte tipuri de cladiri reprezinta un plus pentru clientii nostri, o modalitate eficienta de expunere, iar in contextul crizei, aceste suporturi pot fi achizitionate si la preturi foarte bune in scopul derularii unei campanii. Practic prin suprafata de expunere generoasa, calitatea imaginii oferita se poate afirma ca un client primeste mai mult pentru mai putini bani, raportul eficienta – cost este unul foarte bun".

Petrescu da exemplul unei campanii, derulata timp de o luna, in 50 de cladiri de birouri, campanie in care atat rezidentii din business centere cat si vizitatorii sunt expusi zi de zi, campania beneficiind totodata si de lipsa altor concurenti asa cum frecvent se poate intampla pe alte canale, la un cost de 6000-7000 euro, cu tot cu productia materialelor ce urmeaza a fi expuse. "Ganditi-va cum altfel poti atinge eficient si constant, timp de o luna aproximativ 300 000 de persoane in acelasi buget?"

"Ma intereseaza foarte mult sa cream parteneriate win-win, este ceea ce fac marile branduri: de fiecare data in spatele promisiunii unui brand se regaseste un nivel al calitatii ridicat", incheie seful Invent Media.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.