In ceea ce priveste informarea, oamenii de business din marile companii europene au devenit din ce in ce mai selectivi, indreptandu-se astfel catre publicatii cu traditie si care nu le-au inselat increderea.
Cele mai importante marci media utilizate de elita business din Europa sunt Financial Times, The Economist, Harvard Business Review si respectiv Sky News, potrivit raportului din acest an al BE: Europe.

Publicatia Financial Times, detinuta de editorul britanic Pearson, a fost singurul cotidian european care in ultimul an si-a marit numarul de cititori ai editiei din print, scrie Wall-Street.

Cotidianul financiar a inregistrat in medie o crestere de 2% printre cei 455.947 de executivi din diferite corporatii cuprinsi in studiul BE, ceea ce ii confera o cota de piata de 14,7%.

Celelalte cotidiene ca Wall Street Journal Europe, cu o cota de 2,4%, International Herald Tribune, cu 1,7%, si USA Today, cu 1,6%, au inregistrat o usoara scadere a numarului de cititori de elita din Europa.

Totusi, scaderea din print pentru aceste publicatii a fost compensata de cresterea traficului editiilor online. Astfel, traficul WSJ.com a crescut cu 23%, IHT.com cu 20%, iar FT.com cu 17,5%.

Sectorul saptamanalelor printate, condus de The Economist, s-a dovedit mult mai rezistent decat publicatiile cu aparitie zilnica.

Niciun brand nu a inregistrat scaderi, ceea ce sugereaza ca activitatiile web nu pot inlocui sectiunile de analiza si comentarii ale saptamanalelor.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.