Publicatia Financial Times, detinuta de editorul britanic Pearson, a fost singurul cotidian european care in ultimul an si-a marit numarul de cititori ai editiei din print, scrie Wall-Street.
Cotidianul financiar a inregistrat in medie o crestere de 2% printre cei 455.947 de executivi din diferite corporatii cuprinsi in studiul BE, ceea ce ii confera o cota de piata de 14,7%.
Celelalte cotidiene ca Wall Street Journal Europe, cu o cota de 2,4%, International Herald Tribune, cu 1,7%, si USA Today, cu 1,6%, au inregistrat o usoara scadere a numarului de cititori de elita din Europa.
Totusi, scaderea din print pentru aceste publicatii a fost compensata de cresterea traficului editiilor online. Astfel, traficul WSJ.com a crescut cu 23%, IHT.com cu 20%, iar FT.com cu 17,5%.
Sectorul saptamanalelor printate, condus de The Economist, s-a dovedit mult mai rezistent decat publicatiile cu aparitie zilnica.
Niciun brand nu a inregistrat scaderi, ceea ce sugereaza ca activitatiile web nu pot inlocui sectiunile de analiza si comentarii ale saptamanalelor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro