F5 si Blue Idea, compania care detine in portofoliu IQads si SMARK, in parteneriat cu Mugur Popovici, antreprenor cu peste 10 ani experienta in marketing si comunicare, au lansat ieri AD!DEA, prima platforma de idei creative pentru campanii publicitare, disponibila la www.adidea.ro.
AD!DEA este un “smart creativity marketplace” in care converg interese comune ale industriei marcomm. Clientii care investesc in comunicare isi doresc de la partenerii lor idei “mai creative”, “mai accesibile” din punct de vedere costuri. Agentiile de publicitate si shop-urile de creatie isi doresc un acces “mai facil” la pitch-uri si la potential new business. Freelancerii vor “mai multe” brief-uri pentru castiguri suplimentare si portofolii largite, iar juniorii ca usa catre departamentul de creatie sa fie “un pic mai deschisa”. In fapt vorbim de creativitate, accesibilitate si revigorarea resurselor umane”, spune Mugur Popovici, Managing Director AD!DEA.

"E un proiect frumos, din punctul meu de vedere, mai ales ca nu copiaza nimic si nu seamana cu nimic, e un produs foarte nisat, pe o piata specifica"
, spune si Dragos Stanca, managing director al F5, pe blogul sau.





Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.