Cele mai disputate sectiuni de concurs anul acesta sunt: „Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare pentru Retail si comert electronic” (25 de inscrieri), „Site-uri de promovare Corporate (22 de inscrieri) si Best use of Banners, la egalitate cu Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare la categoria Calatorii, divertisment, timp liber (19 inscrieri). Best use of social media, categoria introdusa in premiera la Internetics 2009, a inregistrat 9 inscrieri.
Cu o structura, juriu si criterii noi, Internetics se repozitioneaza anul acesta ca un festival de branding, marketing si advertising online. Festivalul pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei. Scopul festivalului este de a creste piata de comunicare online din Romania si de a promova ideile creative si strategice.
“In ciuda crizei, participarile la editia de anul acesta, in crestere fata de anul trecut, confirma previziunile sfarsitului de an 2008 care vorbeau despre o crestere a pietei de online in 2009 si un interes crescut al marilor advertiseri pentru online-ul romanesc ca mediu de comunicare. In ceea ce priveste numarul de agentii inscrise in cursa pentru trofeele Internetics, cred ca avem in fata una dintre cele mai echilibrate competitii”, declara Raluca Bailescu, director de proiecte Millenium Communications.
Lista tuturor participantilor este afisata online, pe www.internetics.ro, incepand cu data de 20 octombrie. Jurizarea lucrarilor va avea loc in perioada 19 octombrie - 11 noiembrie 2009, Gala de premiere urmand sa aiba loc in data de 12 noiembrie.
Juriul Internetics 2009 este format din: Alin Zainescu (StatusPimp), Beatrice Danis (BrandTailors), Bogdan Branzas (Branzas), Costin Radu (IQads si SMARK), Cristian Manafu (Prodigy° si Evensys), Cristina Micu (ING), Daniel Gavrila (Glue si Patres), Daniel Ionescu (P&G), Eduard Croitoru (Dacia), Eugen Erhan (Brandient), Harry Ioncica (SABMiller), Ionut Oprea (Standout), Iulian Padurariu (Trout & Partners Romania), Liliana Caimacan (Dove - Unilever South Central Europe), Marian Chiraches (Wrigley Romania), Natalia Stroe (Coca-Cola Company), Oana Solca (Orange Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Stefan Liute (Grapefruit) si Stephanie Jackson (Vodafone Romania).
Editia 2009 aduce, pe langa juriul format din specialisti de branding, marketing si publicitate, un juriu secundar format din bloggeri: Ionut Popa (www.ionutpopa.ro), Marius Sescu (www.mariussescu.ro), Alexandru Negrea, Cetin Ametcea (www.arhiblog.ro) si Costin Cocioaba (www.refresh.ro). Juriul secundar va acorda premii extra concurs la sectiunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of Viral Video si Best Use of E-mail Marketing.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro