Insa nu doar publicitatea pe TV s-a confruntat cu o scadere a cotei de piata, ci intregul sector s-a contractat in acest an, piata de publicitate din Marea Britanie diminuandu-se cu 16,6% in prima jumatate a anului, la 7,47 miliarde lire sterline, comparativ cu anul anterior.
Potrivit Wall-Street, analistii atribuie aceste diferente mai multor factori, cum ar fi faptul ca publicitatea din televiziune este afectata de grupul BBC, a carui publicitate este gratuita. De asemenea, analistii subliniaza tendinta consumatorilor britanici catre cumparaturi si cresterea comertului electronic, ce determina o cerere pentru publicitate online.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro