Pentru a pune in valoare mecanismul promotiei, campania este comunicata exclusiv in mediul online si ofera o experienta interactiva completa.
Canicula face bine la reducere a debutat cu bannere cu continut dinamic, care afiseaza temperatura inregistrata in timp real si nivelul de reducere corespunzator. Bannerele au fost prezente pe site-uri romanesti importante, dar si pe site-uri meteo externe cum ar fi accuweather.com si weather.com, targetate pentru vizitatorii din Romania.
Complementar bannerelor au fost incluse elemente de branding pe site-uri importante de stiri si meteo, pe site-uri agregatoare de preturi, in portaluri cu sectiuni meteo si pe bloguri. Componenta de search a fost si ea implementata inovativ, cu Google adwords dinamice, actualizate in timp real, in functie de temperatura inregistrata.
Pentru a aduce promotia si mai aproape de clienti, Orange si Initiative au construit un set de instrumente interactive ce ofera diferite modalitati de conectare si interactiune:
- widgets ce pot fi preluate in profilele din retelele sociale Facebook si Hi5 si permit vizualizarea permanenta a temperaturii si a reducerii;
- o aplicatie desktop care poate fi instalata simplu si rapid pe orice sistem de operare, care da posibilitatea setarii nivelului de alerta si vizualizarea preturilor actualizate permanent pentru o selectie de produse promovate;
- widget-joc ce poate fi jucat pe bloguri sau in retelele sociale si chiar preluat pe propriul blog, clasamentul jucatorilor si al blogurilor putand fi accesat pe site-ul Orange.
Instalarea acestor instrumente se poate face atat din retelele de social media cat si direct din site-ul Orange, prin intermediul paginilor dedicate, iar pentru monitorizarea activitatii s-a implementat o aplicatie care stocheaza si centralizeaza toate datele: instalari, utilizatori si alerte setate, evolutia zilnica a temperaturii, la ce produse si reduceri au fost inregistrate cele mai multe click-uri si din ce retea sociala au provenit, acestea.
Personajul animat prezent pe materialele campaniei a fost creat de Publicis special pentru Orange.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro