Inscrierile celei de-a opta editii ADOR numara 221 de lucrari in cele 9 categorii de concurs, iar competitia a fost deschisa pentru acele lucrari expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti in cadrul festivalului.
Academia Catavencu, adWork, Aevum, Arsenoaiei & Matasel, Brandstalk, Cupid Consultancy, DDB Bucharest, DraftFCB Bucharest, Eye Product, Gavrila&Asociatii, Graffiti BBDO, ICON Advertising, iLeo, La Luna, Loco Branding & Communication, MB Dragan, Mediaedge:cia, Mercury 360, Metromind, Next Advertising, Odyssey Communication, OMD, Papaya Advertising, Play Studio, Profil Communication, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi Romania, Scala JWT Publicitate, Senior Interactive, Springer&Jacoby, Starcom MediaVest Group, Tempo Advertising, Utopium Advertising, Vitrina Advertising si Youngminds sunt agentiile care au inscris lucrari in competitia ADOR de anul acesta.

In cele trei zile de festival (7 – 9 septembrie), participantii in competitie vor avea sansa sa isi expuna ideile creative ce au stat in spatele executiilor inscrise in cadrul prezentarilor publice ce se vor desfasura la Teatrul National Bucuresti.

“Bilantul inscrierilor este rezultatul mai multor factori. Unul dintre ei este criza din economie care a determinat agentiile de publicitate sa diminueze dramatic bugetele de participare la festivalurile de publicitate. Un altul il constituie masurile pe care le-am luat la nivel de regulament, structura a competitiei, punctaje, si din punct de vedere al comunicarii, masuri ce au vizat o “curatare” a festivalului. In ultimii ani, scandalurile din jurul ADOR au fost cu precadere legate de participarea in festival a unor campanii fantoma, realizate special pentru festivaluri, pe care nu le vedeai in media deoarece nu faceau parte din businessul real, scandaluri care, pana la urma, au dus la disparitia acestui festival. Se pare ca aceste masuri au dat roade si cele mai multe agentii au inscris mai putine lucrari decat in editiile trecute, respectiv campanii reale pentru clienti reali, in timp ce alte agentii au ales sa nu mai participe. Desigur, exista si o alta categorie reprezentata de agentii care nu participa din alte motive decat cele doua listate mai sus” considera Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications.

Programul prezentarilor publice va fi comunicat in cursul acestei saptamani. Mai multe detalii despre noua structura a competitiei, regulament si juriu se regasesc pe site-ul oficial al festivalului, www.ador.ro. ADOR 2009 se desfasoara in perioada 7 – 10 septembrie in Bucuresti. Gala de Premiere va avea loc la Fratelli Social Club, in seara zilei de 10 septembrie.

Millenium Communications detine in totalitate project managementul festivalului pentru urmatoarele cinci editii, avand libertatea de a stabili modul in care se desfasoara, formatul si structura competitiei. ADOR este un proiect UAPR, sustinut de IAA.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.