Editia 2009 aduce pe langa juriul format din specialisti de branding, marketing si publicitate, un juriu secundar format din bloggeri. Lista finala a fost realizata de consultantul extern al festivalului din acest an - Victor Kapra.
Juriul de bloggeri este format din: Ionut Popa, Marius Sescu, Alexandru Negrea, Cetin Ametcea si Costin Cocioaba. Ei isi vor desemna propriii castigatori, principalele criterii de selectie fiind: creativitatea, puterea ideilor si inteligenta in implementare.

"Cred ca printre bloggeri gasim destui comentatori avizati ai internetului romanesc, din simplul motiv ca acestia petrec mult timp online. Nefiind inregimentati 100% in business-ul online ii putem suspecta si de o anumita obiectivitate. Ma bucur ca am gasit in echipa Internetics multa deschidere in acest sens. Sunt sigur ca editia din acest an va fi un succes", a spus Victor Kapra, consultantul festivalului in acest an.

Bloggerii vor acorda premii extra concurs la sectiunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of Viral Video si Best Use of E-mail Marketing.

Internetics 2009 este un festival de branding, marketing si advertising, marca Millenium Communications, ce premiaza inteligenta online. Inscrierile pentru festival incep la 1 septembrie 2009 si se incheie la 1 octombrie 2009. Pot participa lucrari realizate pana la data de 1 septembrie, incheiate sau aflate in curs de desfasurare. Gala de premiere va avea loc pe 29 octombrie 2009. Deja cunoscutul Internetics se adreseaza in continuare agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.