New York Times, care trebuie sa faca fata unor mari dificultati financiare, a anuntat ieri ca se gandeste, printre altele, sa taxeze accesul la editia online.
Un purtator de cuvant al prestigiosului ziar, Catherine Mathis, a spus ca un studiu de marketing este in curs in randul abonatilor la versiunea sa de ziar, pentru a se stabili daca ar fi dispusi sa plateasca pentru a avea acces la editia online, in prezent gratuita, relateaza NewsIn, citand AFP.

"Studiul pe care il realizam include o gama ampla de posibilitati", a explica purtatorul de cuvant, precizand ca una dintre optiuni este taxarea cu cinci dolari pe luna pentru accesul la versiunea online.

Cotidianul dispune in prezent de circa 650.000 de abonati pentru editiile sale care apar in timpul saptamanii.

Asemenea intregii prese americane, New York Times trece prin dificultati provocate de prabusirea nivelului de publicitate si a "migrarii" cititorilor sai spre internet.

Grupul de presa a anuntat in aprilie ca in primul trimestru a avut pierderi de 74,5 milioane de dolari.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.