Ieri au inceput inscrierile la cea de-a 7-a editie a competitiei Romanian Public Relations Award. Cele mai bune proiecte inscrise in cele 8 sectiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 specialisti in PR, practicieni recunoscuti international, asigura jurizarea competitiei.
Persoane fizice si juridice, companii, organizatii non-guvernamentale si agentii de PR isi pot inscrie campaniile la sectiunile: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru marketing, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Buget - / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.

"In contextul economic actual, perspectiva strategica a relatiilor publice devine esentiala. Societatea asteapta mai mult ca oricand de la comunicatori sa contribuie la gestionarea eficienta a problemelor cu care se confrunta organizatiile si societatea in ansamblu. Cea de-a saptea editie a competitiei Romanian PR Award isi propune sa redefineasca rolul comunicarii, sa retraseze granitele profesiei si sa regandeasca menirea comunicatorului in societate. Cele 8 sectiuni de concurs ofera fiecarui profesionist de relatii publice sansa de a contribui prin solutii inedite de comunicare la rezolvarea problemelor economice si sociale cu care ne confruntam", a declarat Thomas Achelis, Presedintele Forum for International Communications.

Jurizarea competitiei

printre care si Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de catre o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza si experienta lor in domeniul Relatiilor Publice. Anul acesta, juriul este prezidat de catre Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de specialisti in comunicare din 7 tari printre care si Prof. James Grunig (SUA), Profesor Emerit al Universitatii Maryland si castigator al prestigiosului premiu "Pathfinder Award for excellence in academic research on public relations".

Criteriile de jurizare si inscrierea
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea. Acestea pot fi consultate aici.

Inscrierile se fac pana pe 1 septembrie.

Parteneri si sponsori
Evenimentele Romanian PR Week se desfasoara sub patronajul Camerei Deputatilor si sunt sustinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comert a Romaniei, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Publica, Casa de traduceri, Grafica & Tipar si Dacia, si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Corporate News, Stiriong.ro, Money.ro, Calendar Evenimente si Focus Vest.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.