Business 7 Iulie 2009 12:42
Reclamele la bere reprezinta, fara indoiala, o mare provocare a publicitarilor. Este vorba despre lupta de a pozitiona un produs pe o piata unde fiecare marca isi disputa setea consumatorilor. Despre ultimul spot al berii Azuga insa, in mediul online, nu circula vorbe "de bine".
De pe blogul www.mariussescu.ro aflam ca a aparut o reclama pentru berea Azuga, o bere cunoscuta in perioada comunista pe care Ursus Breweries incearca sa o readuca pe piata.

Este vorba despre un spot regizat de Cristian Mungiu, romanul castigator la Cannes, dupa o idee creativa care apartine agentiei de publicitate Gavrila si Asociatii. Publicitarii si-au dorit reconstiturea momentului in care, in perioada comunista, oamenii faceau “haz de necaz”, o modalitatea de a trece mai usor peste probleme.

Este vorba despre "reconstituirea unor schite de umor clasice“ cum se dadea la Album duminical, cu <pam-pam>, in care jucau Bibanu, Puiu Calinescu, Amza Pellea. Erau putine lucruri bune atunci, actorii astia si o Azuga, cand o gaseai”, explica agentia, potrivit paginademedia.ro.

Azuga vrea sa se pozitioneze in mintea clientilor ca o bere buna, la fel ca amintirile din perioada comunista, cand bucuriile autentice erau putine. Consumatorii care au prins comunismul si vor consuma Azuga sunt putini. Totusi, au trecut 20 de ani de la Revolutie. (…) In perioada aia concurenta era nula, doua trei branduri de bere maxim. Azi avem aproximativ 30 de beri diferite, plus cele de import. In conditiile in care berea se adreseaza segmentului sensibil la pret, de ce se ingusteaza si mai mult piata, promovand imaginea unei beri asociate cu o perioada demult apusa, de care lumea a uitat?, comenteaza critic, acelasi Mariussescu.



Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.