Microsoft a mandatat Morgan Stanley pentru a gestiona vanzarea diviziei, iar gigantul francez de publicitate Publicis a luat in considerare aceasta oferta.
Potrivit unui analist citat de Financial Times, pretul estimativ pentru Razorfish se situeaza intre 600 si 700 milioane dolari. In anul financiar 2008, unitatea a generat venituri in valoare de 345 milioane dolari, potrivit Microsoft.
In luna august, publicatia AdAge anunta ca Microsoft a fost interesata sa se desparta de Razorfish, iar la momentul respectiv WPP Groupe intentiona sa cumpere aceasta unitate, evaluata initial la 800 milioane de dolari.
Insa odata cu inrautatirea economiei, WPP a renuntat la cumpararea Razorfish. Microsoft a avut putin interes in segmentul in care actioneaza Razorfish. Producatorul de soft-uri a cumparat aQuantive in special pentru reteaua de publicitatea Atlas si pentru furnizorul de solutii digitale de marketing DrivePM, care o va ajuta mai mult pentru a concura impotriva Google si DoubleClick.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro