De asemenea, LinkedIn, siteul de socializare din domeniul business, a atras doar 13 dintre cei 100 CEO din topul Fortune, dintre care cinci aveau in lista un singur contact. Doar 3 CEO aveau in lista lor peste 80 de contacte, insa toti fac parte din companii din domeniul tehnologiei-Michael Dell (Dell), Gregory Spierkel (Ingram Micro) si John Chambers (Cisco).
Totodata, doar 19% dintre cei mai eficienti 100 CEO au conturi in reteaua Facebook. Insa, multe dintre aceste conturi includ informatii limitate si putine contacte. Surprinzator, niciunul dintre manageri inclusi in top nu avea propriul blog.
“In opinia noastra, directorii executivi de top par sa nu fie conectati la modul in care proprii clienti comunica. Ofera impresia ca nu sunt conectati, nu se implica si sunt dezinteresati. Credem ca printre motivele pentru care acesti CEO nu folosesc media sociale se numara teama, lipsa de cunostinte in domeniu si constrangerile de timp. Recomandam ca fiecare CEO sa-si examineze propria imagine si reputatie online”, declara Sharon Barclay, editor UberCEO.com.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro