Grey Bucharest a intrat in finala Cannes Lions cu doua lucrari, la categoria Outdoor. “Punk” si “Graffiti”, realizate pentru brandul de rucsacuri Eastpak, au fost nominalizate la sectiunea “Point of Purchase: Small Scale”.
Arsenoaiei & Matasel, agentie infiintata in toamna anului trecut, a intrat pe listele scurte la PR, categorie introdusa anul acesta in cadrul festivalului de la Cannes. Campania “Accidents can happen to anyone!”, realizata pentru Politia Municipiului Bucuresti, a fost nominalizata la sectiunea “Best Use of Live Events and or Celebrity Endorsement”.
Nu au existat nominalizari ale agentiilor romanesti la categoriile Direct, Promo, Press si Radio.
Ajuns la a 56-a editie, festivalul international de publicitate Cannes Lions se desfasoara in perioada 21-27 iunie pe Riviera Franceza.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Se complică situația pentru Klaus Iohannis! Ce pregătește ANAF după verdictul...
Sursa: kudika.ro