Schimbarile actuale vor oferi companiei Discovery ocazia sa-si dezvolte portofoliul in continuare, atragand un public mai larg, de la telespectatori care cauta divertisment pana la cei care isi doresc programe documentare si informatii mai bogate, ajungand nu in ultimul rand la cei care cauta mai mult continut lifestyle sau programe emise in format HD.
Rebranding pentru Discovery Channel
Ca un rezultat firesc al rebrandingului la nivel international, dar si pentru a sarbatori 20 de ani de Discovery Channel in Europa, Discovery Networks Europa Centrala a realizat un nou logo pentru canalul sau emblematic, care va fi disponibil in intreaga regiune de la 1 iulie 2009.
Agentia de creatie Viewpoint Creative din Boston a primit misiunea de a crea un simbol revitalizat al brandului Discovery, care sa continue sa valorifice capitalul “globului pamantesc” – insemnul distinctiv al companiei. Incastrand globul in litera “D” de la Discovery, noul logo aduce brandul mai aproape de intreaga lume, ilustrand mai bine spiritul Discovery.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Survivor explodează la Antena 1! Designerul Alexandru Ciucu, ofertă-șoc: de...
Sursa: kudika.ro