"Sase camere surprind live reactia oamenilor din bloc si de pe strada. Se filmeaza prima campanie cu camera ascunsa din Romania, pentru ca demonstratia cea mai buna a unui beneficiu real este chiar realitatea", spun cei de la Next, potrivit NewsIn.
Unul dintre spoturi il prezinta pe un tanar, care locuieste la etajul cinci al unui bloc, care deschide si inchide frenetic o fereastra si in acelasi timp urla in gura mare "Cucu!Cucu!". Dupa ce il privesc cu uimire, vecinii ajunsi la capatul rabdarii incep sa-i strige replici precum: : “Du-te ma si te culca, ma!...“ “Esti cu capu'?", “Vin acum la tine si-ti arat eu cuc!”
Cel de-al doilea spot il infatiseaza pe un baietel care loveste insistent intr-un geam aflat la parterul unui bloc. Prima reactie a trecatorilor a fost sa treaca pe langa copil si sa zambeasca. Dupa cateva ore de agresiune ritmica, trecatorii incep sa reactioneze incercand sa-l opreasca pe copil.
Ambele spoturi vor sa evidentieze prin contrast faptul ca rabdarea are limite dar nu si geamurile companiei careia i se face reclama. Reactiile trecatorilor sunt cat se poate de naturale.
Veridicitatea reactiilor oamenilor obisnuiti nu este usor de obtinut intr-un clip publicitar dupa cum povestesc cei din echipa care a creat spoturile. "E foarte greu sa-ti iasa pariul cu realitatea. Un astfel de spot poate pur si simplu sa se transforme intr-un dezastru. Daca oamenii vad camerele, nu reactioneaza natural. Daca nu le vad, unii nu reactioneaza, iar altii reactioneaza dar nu reusesti sa-i filmezi. Celor care reactioneaza si pe care i-ai si filmat trebuie sa le ceri acordul. Unii nu vor sa ti-l dea si pe altii pur si simplu nu-i mai gasesti. Iata variabile care reduc sansele de a avea exclusiv cadre neregizate si rupte din viata, la procente absolut patetice", au spus reprezentantii Next Advertising.
Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, infiintata in 2001, si care si-a infiintat din 2006 propriul departament de creatie. Echipa de creatie de la Next a derulat deja campanii pentru: Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, Dufa Deutek, Transavia, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra, The Money Channel, NewCom, Fundatia Copii in Dificultate, organizatia Salvati Dunarea si Delta, Fan Courier, Greenpeace.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro