Primele premii decernate au fost cele pentru Proba de Comunicare Institutionala. Din partea Juriului care a decis aceste premii a luat cuvantul Rares Petrisor, Presedinte ARRP. Cel care i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori a fost Raul Pop, Presedinte al Asociatiei Recolamp, sponsorul acestei probe. El a inmanat diplomele si medaliile echipelor castigatoare: „Prchers” (premiul I, client - Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism), „Involve" (premiul II, client – Asociatia Berarii Romaniei) si „HOT SPOTS" (premiul III, Ministerul Administratiei si Internelor).
Cea de-a doua proba prezentata a fost cea de Relatii Publice, sponsorizata de Carpatcement Holding. Din partea Juriului a luat cuvantul Bogdan Theodor Olteanu, Director Divizia PR Millenium Communications. Cel care a decernat premiile a fost Bogdan Arnautu, Communication Manager Carpatcement. Echipele care au urcat pe podium au fost: „5O'clockTeaM" (premiul I, client - Kaspersky), „Jack" (premiul II, client - Carpatcement) si „The Bowties" (premiul III, client - RBS Romania).
A urmat proba de Comunicare Politica. Andrei Stoiciu, reprezentant al Juriului, a felicitat participantii de la aceasta proba, iar Pavel Lucescu a inmanat premiile castigatorilor: „Bigger Heads" (premiul I, client Adriana Saftoiu), „GOEBBELS" (premiul II, client Attila Korodi) si "Les Mains Sales" (premiul III, client – Bogdan Olteanu).
Ca de obicei, decernarea premiilor de la proba de Advertising a starnit emotii mari. Premiile au fost inmanate de doi dintre membrii juriului: Razvan Matasel (Managing Partner Matasel&Arsenoaiei) si Sam Negrea (Creative Director Mark). Premiile au revenit echipelor: "Moartea Domnului Radulescu" (premiul I, client – Jurnalul National), “A crapat piticu’ “ (premiul II, client – Internetcorp) si “Advice” (premiul III, client – RBS Romania).
La finalul Festivitatii au fost decernate o serie de premii speciale pentru blogurile participantilor. Din partea Juriului a luat cuvantul Bobby Voicu (Consultant Social Media FTW Media), iar premiile au fost inmanate de Shachar Shaine (Presedinte Tuborg Romania), sponsorul principal al Olimpiadelor Comunicarii. Cele mai multe premii au fost castigate de membrii echipei Themis PR (au fost premiati pentru: “Cea mai buna analiza a unui eveniment politic”, “Cel mai comic articol”, “Cel mai incitant blog” si “Cel mai bun blog al editiei”). Au mai primit premii la aceasta proba: 5 O’Clock Team, RG&B Creative Lab, Dot, Hot Spots, Advice, Goebbels, Ioana Doroftea (de la echipa Minte’n colturi), Paul Ispas (echipa MkPolis) si Titus Capilnean (echipa Grasshopper).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro