Din 1961 pana in prezent, producatorul german de autovehicule a castigat, pentru spoturile sale, 150 de trofee la Cannes. Distinctiile includ un Film Grand Prix, doua Press Grand Prix si Cyber Grand Prix, in 2006. In Marea Britanie, de contul Volkswagen se ocupa agentia DDB London, pe sectorul de publicitate, si MediaCom, pentru media.
Istoricul festivalului de publicitate de la Cannes reflecta evolutiile din industrie, anul acesta existand o sectie noua, pentru design. Povestea festivalului a inceput in anii '50, cand s-a decis investirea in reclamele din cinematografie si s-a format asociatia londoneza Screen Advertising World Association. Pentru promovare, s-a hotarat organizarea unui festival anual, la care sa participe potentiali clienti. Prima editie s-a desfasurat la Venetia, in 1954
Cea de-a 56-a editie a Cannes International Advertising Festival se va desfasura intre 21-27 iunie 2009. La eveniment sunt asteptati sa participe secretarul general al Natiunilor Unite, Kofi Annan, managerul de campanie al lui Barack Obama, David Plouffe, precum si reprezentanti ai Google, Coca-Cola, Hewlett Packard, Apple, Kraft, McDonald's, Phillips, MySpace si Sony.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro