Business 14 Mai 2009 17:25
Pentru prima data in peisajul romanesc al mass-media, un post muzical se lauda cu depasirea in audienta a posturilor generaliste. Sambata, 9 mai, in intervalul orar 12.01 si 15.59, MTV Romania a fost lider absolut de audienta, surclasand atat posturile de televiziune muzicale, cat si celelalte posturi de televiziune generaliste, se arata intr-un comunicat de presa.
“Este pentru prima data cand un post muzical a reusit acest lucru pe o perioada pertinenta de timp. Cu siguranta este o reusita, tinand cont ca MTV a fost lider de audienta pe perioada intregii emisiuni Weekend Special, adica timp de aproape 4 ore”, sustine Sorina Itu, Sorina Itu PR Managerul acestui post de televiziune.

Weekend-ul Special dedicat concertelor MTV Days, de pe 1 si 2 mai de la Costinesti, a atras un numar mare de telespectatori. Postul de muzica a depasit astfel, atat posturile de stiri, cat si alte televiziuni populare ca Antena 1 sau Prima TV, justificand “un efort substantial, atat din punct de vedere financiar, dar mai ales din punct de vedere uman, pentru organizarea concertelor de pe litoral”.

MTV a inregistrat in randul publicului din mediul urban cu varsta intre 15 si 24 de ani, 1,9 puncte de rating si o cota de piata de 14,6 %, urmat de Pro TV cu 1,1 puncte de rating si o cota de piata de 8,1 %.

Varianta locala a cunoscutului post de televiziune a intrat in Portofoliul PRO TV acum doi, iar modelul “televiziunii ca mod de viata” este evidentiat in strategia de comunicare a postului romanesc de muzica, mai mult ca oricand.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.