Weekend-ul Special dedicat concertelor MTV Days, de pe 1 si 2 mai de la Costinesti, a atras un numar mare de telespectatori. Postul de muzica a depasit astfel, atat posturile de stiri, cat si alte televiziuni populare ca Antena 1 sau Prima TV, justificand “un efort substantial, atat din punct de vedere financiar, dar mai ales din punct de vedere uman, pentru organizarea concertelor de pe litoral”.
MTV a inregistrat in randul publicului din mediul urban cu varsta intre 15 si 24 de ani, 1,9 puncte de rating si o cota de piata de 14,6 %, urmat de Pro TV cu 1,1 puncte de rating si o cota de piata de 8,1 %.
Varianta locala a cunoscutului post de televiziune a intrat in Portofoliul PRO TV acum doi, iar modelul “televiziunii ca mod de viata” este evidentiat in strategia de comunicare a postului romanesc de muzica, mai mult ca oricand.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro