Business 13 Mai 2009 19:08
In luna aprilie numarul de vizitatori ai platformei de microblogging Twitter a depasit 19.4 milioane de unici, conform statisticilor Compete.


Pentru a doua luna consecutiv Twitter a depasit siteul Wall Street Journal, care a numarat doar 12,2 milioane de vizitatori, de aceasta data platforma de microblogging devansand si versiunea electronica a New York Times, care a avut 15,6 milioane de unici.

Succesul de care se bucura Twitter in ultima vreme se datoreaza, potrivit celor de la PaidContent, atat "efectului Oprah" cat si cursei dintre actorul Ashton Kutcher si CNN. In urma prezentarii platformei de microblogging, luna trecuta, in cadrul emisiunii celei mai populare personalitati media din SUA, Oprah Winfrey, numarul de utilizatori a crescut, in doar cateva zile, cu un milion, dupa cum estimeaza TechCrunch. Pe de alta parte Ashton Kutcher a reusit sa-si respecte promisiunea si sa ajunga la un milion de followeri inaintea CNN, ambele recorduri de popularitate generand adevarate valuri media si crescand interesul internautilor pentru microblogging.



Chiar daca Twitter nu este in mod specific o sursa de stiri, ca NYTimes sau Wall Street Journal, faptul ca traficul platformei pe luna trecuta il depaseste pe cel al unor publicatii faimoase subliniaza importanta acestei unelte intr-un peisaj media dominat de informatii transmise pe scurt si cat mai rapid.

Calitatile Twitter i-au inspirat, de altfel, pe cei de la NYTimes in lansarea Timeswire, un flux de stiri personalizat si actualizat in timp real, disponibil incepand de astazi.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.